Kasutustingimused

Ostujuhend

Ostu tegemiseks toimige järgnevalt:

1. Valige välja toode, määra kogus ja lisa ostukorvi.

2. Soovides lisada teisi tooteid vajutage Jätka poodlemist. Olles lisanud vajaminevad tooted, vajutage Vormista tellimus.

3. Ostukorvi ülevaates saate korrigeerida toodete koguseid ja tooteid ostukorvist eemaldada. Edasi Vormista tellimus.

4. Olles registreerimata kasutaja, täitke kohustuslikud väljad ostja ja kohaletoimetamise aadressiga. Soovi korral Loo kasutajakonto. Kasutajakonto loomine ei ole kohustuslik, edaspidi seda kasutades lihtsam tellimusi vormistada.

5. Valige tarneviis. Edasiseks toiminguteks on vaja nõustuda kasutus- ja tarnetingimustega.

6. Valige sobiv makseviis. Kui valite ÜLEKANDEGA PANGAKONTOLE, siis lõpetage kindlasti KINNITA TELLIMUS !!

Kui valite makseviisiks ÜLEKANDEGA PANGAKONTOLE  saadetakse Teie  poolt näidatud e-posti aadressile arve koos kõigi makse sooritamiseks vajalike andmeteega. Võtame tellimuse töösse peale makse laekumist. Ülekande selgitusse palume märkida arve  number. Kui makse ei ole tellimuse vormistamisest 5 päeva jooksul meie pangakontole laekunud, käsitleme seda kui soovi ostust loobuda ning tühistame tellimuse. Peale raha laekumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile. 

Peale raha laekumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile. 

Kõiki meie e-poe külastamise ja ostude sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

 

Taganemisõigus

Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt st. spetsiaalselt Teie jaoks.

Taganemisõiguse kasutamiseks e-poes tuleb:

1. Esitada vastavasisuline avaldus e-posti aadressil info@naturalbeauty.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Avalduses kindlasti märkida ära järgmine info: tagastatav toode, arve number ning Teie nimi ja arveldusarve number, kuhu raha tagasi kanda.

2. Tagastage kasutamata, siltidega, korrektne ja võimalusel originaalpakendis kaup.

3. Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ja sel puhul esialgset transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul kui tagastatud kaup ei vastanud tellitule: vale toode või toode ei täitnud oma funktsioni).

4. Raha tagastamine toimub peale meiepoolset kauba kontrollimist. Teie poolt avalduses toodud arveldusarvele ja seda mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates tagastatud kauba meieni jõudmisest.

 

Toodete garantii

Kõigile kaupadele kehtib 1-aastane garantii, kui toote kirjelduses ei ole märgitud pikemat garantiiperioodi. Toote garantiitunnistuseks on Teile  e-postiga saadetud arve.

Garantii kehtib vaid juhul kui toodet on kasutatud sihtotstarbeliselt. Garantii ei laiene toote loomulikule kulumisele ja roostetamisele.

 

Garantii ei laiene juhtudel:

1. kui toodet on garantiiperioodi vältel parandatud ostja või kolmanda isiku poolt;

2. kui tootele on lisatud detaile mis pole tootja poolt ette nähtud;

3. kui kahjustused on tekkinud tootega hoolimatust ümber käimisest, valesti hooldamisest, transportimisel (juhul kui transport oli sooritatud ostja või kolmanda isiku poolt).

 

Garantiimenetluseks tuleb:

1. Saata vastav avaldus e-post aadressile info@naturalbeauty.ee. Palume võimalikult täpselt kirjeldada garantiiprobleemi olemust, võimalusel lisada piltmaterjal.

2. Peale avalduse saabumist võtame Teiega 14 päeva jooksul ühendust, leppimaks kokku edasine tegevus garantiimenetluse lõpetamiseks.

 

Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole just vastuolus kauba või puuduse olemusega.

Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võite  nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis asendamist nõuda pole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on Teil võimalik nõuda vaid juhul, kui toote asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu.

Me ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise ja roostetamise eest tavapärase kasutamise korral.

 

Puuduse ilmnemisel tuleb:

1. Saata vastav avaldus e-post aadressile info@naturalbeauty.ee . Palume võimalikult täpselt kirjeldada probleemi olemust, võimalusel lisada piltmaterjal

2. Peale avalduse saabumist võtame Teiega 14 päeva jooksul ühendust, leppimaks kokku edasine tegevus garantiimenetluse lõpetamiseks.